دوره آموزشی ارز چیا

ارز چیا یکی از جدید‌ترین ارزهای دیجیتال است که با یک تکنولوژی جدید (بلاکچین اثبات فضا-زمان) به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شده است که بصورت کلی با استفاده از فضای ذخیره هارد می‌توان آن را استخراج کرد. با توجه به جدید بودن این تکنولوژی، روش استخراج آن نیز با روش‌های مرسوم استخراج به کلی متفاوت است. با توجه به این ویژگی‌های منحصر به فرد این ارز، می‌توان برای استخراج آن سه روش درآمدزایی مناسب را متصور شد. در حال حاضر می‌توان از سه روش، از این ارز دیجیتال درآمدزایی کرد.

1- پلات‌بندی (فرایند آماده‌سازی استخراج).

2- فارمینگ (فرایند نگهداری پلات‌های ساخته شده).

3- استخر محلی (برای کسانی که با ظرفیت کمتر می‌خواهند در فارمینگ شرکت کنند).

همین الان سه روش درآمدزایی ارز دیجیتال چیا رو یاد بگیر !

مزایای شرکت در این دوره

دسترسی آنی به دوره

یک سال آپدیت رایگان

یک ماه پشتیبانی رایگان

گارانتی بازگشت وجه

مطالبی که در دوره‌ها یاد می‌گیریم:

ویدئوهای آموزشی

دسترسی آنی به ویدئوها

در این جلسه به شرح ساده مکانیزم استخراج ارز چیا که در واقع اثبات فضا-زمان هستش کامل می‌پردازیم و می‌بینیم مزیت‌های آن نسبت به بیتکوین (اثبات کار) و کاردانو (اثبات سهام) چیست.

در این جلسه بصورت عملی نرم‌افزار چیا رو نصب می‌کنیم و تنظیمات اونو بصورت کامل انجام می‌دهیم.

سخت‌افزار پلات‌بندی و فارمینگ ارز چیا کاملا متفاوت است. در این جلسه به شرح کامل نرم‌افزارها می‌پردازیم و لیست قطعات و سیستم‌های تست شده رو بصورت کامل در اختیارتون قرار می‌دهیم. 

تنظیم تخصصی سیستم برای پلات‌بندی برای افرادی که می‌خواهند از پلات‌بندی به درآمد برسند خیلی مهم هستش، که در این جلسه به اون بصورت کامل می‌پردازیم.

در این جلسه پنج مرحله پلات‌بندی (نه چهار مرحله مرسوم) رو بهتون می‌گیم و اتفاقا تاثیر مراحل بر همدیگه و مخصوصا تاثیر مرحله آخر که هیچکس در نظر نمیگیره و خیلی مهمه رو بصورت کامل بهتون شرح میدیم که توی پلات‌بندی دچار مشکل نشید !

هنر اصلی پلات‌بندی این هستش که بصورت همزمان پلات کنید که بیشترین بازدهی رو داشته باشه. هدف اصلی این دوره این هستش که از هر سیستم بتونید به بهترین شکل استفاده کنید. 

مشکل افراد اغلب این هستش که همش باید دغدغه سیستم رو داشته باشن که براشون پلات‌بندی کنه و به محض تموم شدن یکی بعدی رو بزارن برای پلات‌بندی. فکرشو بکنید اگر بتونی با یک برنامه ساده این کارو اتوماتیک کنی چقدر خوب میشه. این برنامه بصورت کامل در این دوره شرح داده شده که دیگه همه چی اتوماتیک باشه.

سوالی که خیلیا می‌پرسند این هستش که آخرش ما بریم توی استخر یا بصورت سولو استخراج کنیم. به این سوال کامل پاسخ میدیم.

فارمینگ هم نکات خودشو داره. برای فارمینگ باید هزینه‌هاتونو تا حد امکان کاهش بدید تا بازدهیتون بره بالا. این موضوع بصورت کامل در این جلسه شرح داده شده است. 

متاسفانه کلاه‌برداری در هر زمینه‌ای هستش. ما در این دوره همه ابعاد کلاه‌برداری رو اشاره می‌کنیم تا دغدغه شما رو در این موضوع تا حد امکان کاهش بدیم. ضمنا در آپدیت دوره هم اگر مورد جدیدی اضافه شد حتما اعلام می‌کنیم.

یکی از روش‌های دیگه درآمدزایی در چیا زدن استخر محلی هستش که یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی در چیا هستش که بتونید از اون درآمدزایی کنید. ضمنا با این آموزش به اطرافیانتون هم می‌تونید به راحتی با هر مبلغ سرمایه‌ای خیر برسونید.

استخر hpool یک استخر غیر رسمی چیا هستش که برای افراد علاقه‌مند گزینه مناسبی هستش. چون اتصال به این استخر کمی مشکل هستش (سایت چینیه) بصورت کامل اونو در این دوره گنجوندیم و پوشش دادیم. 

برای پلات‌بندی تخصصس نرم‌افزار MadMAX پیشنهاد می‌شود که مبی‌تونید بیشترین بازدهی رو در پلاتبندی داشته باشید.

گاهی وقت‌ها توی پلات‌بندی مشکلاتی پیش میاد که ممکنه در ظاهر پلات داشته باشید اما در واقع اون پلات‌ها کار نکنند. در این جلسه بهتون یاد میدیم که چطوری کلیه پلات‌ها رو چک کنید تا خدایی نکرده فضای هاردتونو پلات‌های بدردنخور پر نکنه.

کلیه نکات و مواردی که برای اتصال به استخر اصلی نیاز دارید رو در این جلسه گنجوندیم تا هیچ موردی براتون باقی نمونه. همچنین نحوه پلات‌زنی برای استخر‌های رسمی رو با MadMAX کامل بهتون آموزش دادیم.

پشتیبانی

در این دوره پشتیبانی و مشاوره با شخص دکتر بلوری هستش و پاسخگو دانشجویان هستند.

نحوه ارائه پشتیبانی بصورت مکالمه پیامی و صوتی در بستر نرم‌افزار تلگرام خواهد بود. جزئیات این موضوع در برنامه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید. 

دکتر بلوری سعی می‌کنند پاسخ سوالات را در اسرع وقت بدهند. با توجه به حجم بالای پیام‌ها، زمان پاسخ‌گویی معمولا بین 24 تا 48 ساعت می‌باشد.

مدت پشتیبانی یک ماه می‌باشد. بدیهی ست پس از این زمان در صورتی که سوال برای شما پیش بیاید در کنارتان هستیم و ممکن است با تاخیر پاسخ سوالتان داده شود اما حتما پاسخ شما را خواهیم داد.

دوره ارز چیا چقدر سرمایه‌گذاری احتیاج دارد؟

مبلغ دوره‌ چیا در مقابل دانشی که به دست می‌آورید بسیار ناچیز است و به شما این اطمینان را می‌دهیم که چند ده برابر سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهید، را قطعا بدست می‌آورید.

زمان برگزاری کلاس

دوره بصورت فایل‌های ویدئویی از قبل ضبط شده در اختیارتون قرار می‌گیرد و لذا شما محدود به زمان برگزاری کلاس نیستید. به محض تهیه و سرمایه‌گذاری در این دوره، فیلم‌های دوره در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

این فرصت رو از دست نده !

با یادگیری درست و اصولی، از این فرصت فوق‌العاده عالی کسب درآمد کنید !

همین الان سرمایه‌گذاری کنید

حضرت علي(ع) مي‌فرمايند: «الفرصة تمُّر مرّ السحاب فانتهرزوافُرَصَ الخَيّر»
فرصت‌ها مانند ابر از افق زندگي مي‌گذرند، مواقعي که فرصت‌هاي خير پيش مي‌آيند غنيمت بشماريد و از آنها استفاده کنيد !
سرمایه‌گذاری می‌کنم
پیمایش به بالا
اسکرول به بالا